Kerti Tibor PPC Specialista

Árak

Hirdetéskezelés árak

Egyszeri kampánybeállítási díj

Egy jól átgondolt és felépített kampánystruktúra nagyon sokat számít a kampányok későbbi sikerességében. 

Ha rosszak az alapok, akkor arra nehéz és költséges építkezni. 

Ha úgy döntesz, hogy megbízol a kampányok felépítésével és kezelésével, akkor alaposan megismerem a vállalkozásod, megbeszéljük a céljaidat és ehhez mérten, a hirdetési lehetőségeket. 

Meghatározzuk, hogy milyen célok elérését fogjuk mérni (konverziómérés), milyen konverzióköltség célt / megtérülési célt kellene elérni és mekkora költségkeretből.

Ezután kialakítom a kampánystratégiát, beállítom a méréseket, felépítem a kampányokat és ha mindennel kész vagyok, akkor átküldöm a kampánytervet átnézésre. 

Ha esetleg szeretnél a hirdetési szövegben vagy kulcsszavakban valamilyen módosítást, akkor azokat még megcsinálom és utána elindítom a kampányokat. 

Az, hogy ez a folyamat mennyi időt és munkát igényel az induló költségkeret nagyságától, hirdetni kívánt termékek/szolgáltatások számától, indítani kívánt kampánytípusoktól, hirdetési platformok számától és egyéb tényezőktől függ. 

Az alábbi táblázatban látható, hogy pontosan miket tartalmaz a setup díj és milyen összegtől indul. 

Ami fontos, hogy ha Google Ads és Meta kampány setup-ot is kérsz, akkor 20% multi platform kedvezményt adok a második hirdetési platform setup díjából.  

Ha pontos összeget szeretnél tudni, akkor kérj személyre szabott, egyedi árajánlatot!

Google Ads Kampány setup

49 900 Ft-tól
  • Célok és stratégia megbeszélése kb. 1 órás meeting során
  • Hirdetési fiók létrehozás (ha még nincs) és admin jogosultság megadása
  • Korábbi kampányok eredményeinek elemzése (ha volt)
  • Konkurensek hirdetéseinek elemzése
  • Konverziómérés beállítása
  • Merchant Center fiók beállítása (webshop esetén)
  • Kulcsszókutatás
  • Kizáró kulcsszavak kutatása
  • Hirdetési stratégia megtervezése
  • Kampány(ok) létrehozása
  • Releváns bővítmények felvétele (min. 4)

    hely, hívás, webhelylink, stuktúrált kódrészlet, kép

  • Hirdetési szövegek megírása
  • Hirdetéshez képek létrehozása
  • A/B teszt előkészítése
  • Remarketing közönségek létrehozása
  • Kampányterv küldése jóváhagyásra
  • Igény szerint módosítások elvégzése
  • Kampány(ok) indítása

Meta Kampány setup

49 900 Ft-tól
  • Célok és stratégia megbeszélése kb. 1 órás meeting során
  • Korábbi kampányok eredményeinek elemzése (ha volt)
  • Konkurensek hirdetéseinek elemzése
  • Konverziómérés beállítása
  • Terméksorozatok létrehozása (webshop esetén)
  • Célközönség meghatározása
  • Célzás megtervezése
  • Hirdetési stratégia megtervezése
  • Kampány(ok) létrehozása Facebook és Instagram hirdetéshez
  • Hirdetési szövegek megírása
  • Hirdetéshez képek létrehozása
  • A/B teszt előkészítése
  • Remarketing közönségek létrehozása
  • Kampányterv küldése jóváhagyásra
  • Igény szerint módosítások elvégzése
  • Kampány(ok) indítása

Google Ads és Meta Setup

89 820 Ft-tól
  • 20% multi-platform kedvezmény az alacsonyabb setup díjból
  • Minden, ami a Google Ads és Meta kampány setup részben benne van

Havi kampánykezelési díj

A kampányok indítását követően nem lehet hátradőlni és azt gondolni, hogy innentől kezdve ez „le van tudva” és futószalagon jönnek majd az érdeklődők/vásárlók. 

A kampányokat felügyelni kell, hogy minden rendben fut-e. Előfordulhat pl.: valamilyen irányelvsértés miatt hirdetéselutasítás. Ilyenkor módosítani kell a hirdetési szövegen, de az is lehet, hogy csak valamilyen téves indok miatt utasították el a hirdetést és ilyenkor felülvizsgálatot kell kérni. 

Egy kezdetben jól beállított és jól teljesítő kampány is idővel rossz eredményeket hozhat. 

Ennek okai lehetnek az alábbiak:

  • versenytársak magasabb licitekkel jobb pozíciókba kerülnek
  • új versenytársak jelennek meg, nő a hirdetési verseny
  • jobb hirdetéseket készítenek a konkurensek és elviszik a látogatókat
  • szezonális változások miatt már nem optimálisak a korábbi beállítások
 

Ezekre folyamatosan reagálni kell és elvégezni a megfelelő módosításokat. 

Ezen kívül a vállalkozáson belül is vannak változások, amik miatt a kampányokon is módosítani szükséges. 
Ilyen lehet pl.: új termékek/szolgáltatások, új promóciók, szezonális ajánlatok. 

Ahhoz, hogy a kampányok folyamatosan jó eredményeket illetve egyre jobb eredményeket tudjanak hozni, elengedhetetlen a teljesítmény rendszeres elemzése, optimalizálás és tesztelés.

A havi kampánykezelés során naponta felügyelem a kampányokat, hogy minden rendben fut-e és heti rendszerességgel optimalizálom a beállításokat, hogy a lehető legjobb teljesítményt érjék el. 

A havi hirdetéskezelés díja, csakúgy mint a setup díj, sok tényezőtől függ, ezért minden esetben egyedi ajánlatot adok.

Ha Google Ads és Meta hirdetéskezelést is kéred, akkor 20% multi-platform kedvezményt tudok adni a második (alacsonyabb költésű) platformra.

Ami még fontos, hogy minden esetben úgy alakítom ki az árakat, hogy a költés növekedésével a kampánykezelési díj aránya csökken a hirdetési költségekhez képest. 

Az alábbi táblázatban látható, hogy miket tartalmaz a havi kampánykezelés és milyen összegtől indul. 

Single Platform

min. havi 50 000 Ft hirdetési költség kezelése

34 900 Ft /hó-tól
  • Kampánykezelés 1 hirdetési platformon (Google Ads vagy Meta)
  • Kampánykezelés 2 hirdetési platformon (Google Ads és Meta)
  • Napi kampányfelügyelet

    költségkeret kontroll, teljesítményfigyelés, anomália észlelés

  • Hibaelhárítás 24 órán belül

    elutasított hirdetések javítása/fellebbezése

  • Kampányok optimalizálása hetente

    ártábla alatt részletezve

  • A/B tesztelés

    hirdetési szöveg, kép, ajánlattétel tesztelése

  • Új kampány(ok)/hirdetés(ek) indítás(a)

    új termékkör/szolgáltatás, promóció, új kampánytípus

  • Online elérhető report, valós idejű adatokkal (Looker Studio)
  • Konzultáció/tanácsadás

    előző havi eredmények átbeszélése, aktuális havi tervek, kérdésekre válasz, általános marketing tanácsadás

  • 20% kedvezmény a 2. (alacsonyabb költésű) platform kampánykezelési díjából

Multi Platform

min. havi 100 000 Ft hirdetési költség kezelése

62 820 Ft /hó-tól
  • Kampánykezelés 1 hirdetési platformon (Google Ads vagy Meta)
  • Kampánykezelés 2 hirdetési platformon (Google Ads és Meta)
  • Napi kampányfelügyelet

    költségkeret kontroll, teljesítményfigyelés, anomália észlelés

  • Hibaelhárítás 24 órán belül

    elutasított hirdetések javítása/fellebbezése

  • Kampányok optimalizálása hetente

    ártábla alatt részletezve

  • A/B tesztelés

    hirdetési szöveg, kép, ajánlattétel tesztelése

  • Új kampány(ok)/hirdetés(ek) indítás(a)

    új termékkör/szolgáltatás, promóció, új kampánytípus

  • Online elérhető report, valós idejű adatokkal (Looker Studio)
  • Konzultáció/tanácsadás

    előző havi eredmények átbeszélése, aktuális havi tervek, kérdésekre válasz, általános marketing tanácsadás

  • 20% kedvezmény a 2. (alacsonyabb költésű) platform kampánykezelési díjából

Mi történik a heti optimalizálás során?

A heti optimalizálás során elemzem a kampányok teljesítményt és olyan módosításokat végzek, amivel igyekszem növelni a hirdetésekre fordított költségek megtérülését. Ez konkrétan az alábbiakat jelenti:

  • Ajánlattételi stratégiák beállítása/módosítása, hogy a lehető legtöbb eredményt érjék el a kampányok a rendelkezésre álló költségkeretből
  • Költségkeret optimális elosztása a kampányok között
  • Keresési kifejezések átnézése és kizáró kulcsszavak felvétele
  • Megjelenítési helyek átnézése és kizárások felvétele
  • Kulcsszavak minőségi mutatójának javítása (hirdetési szöveg és/vagy céloldal módosítása)
  • Hirdetési szövegek, képek, ajánlattétel A/B tesztelése
  • Rosszul teljesítő kulcsszavak/célközönségek leállítása
  • Új kulcsszavak, célközönségek keresése és tesztelése
  • Eszközök (mobil, asztali gép, tablet), helyek, közönségek teljesítményének vizsgálata, ajánlatkorrekciók beállítása (pozitív vagy negatív irányba)
  • Ha intelligens ajánlattétel miatt nincs lehetőség ajánlatkorrekcióra, akkor eszköz, közönség stb. kizárása vagy külön kampányba szervezés, a jobb kontrollálhatóság érdekében

Webshop esetén továbbá az alábbiak:

  • Shoppingban rosszul teljesítő termékek azonosítása, optimalizálása, elkülönítése és végül ha nincs más lehetőség, akkor kizárása a hirdetésekből
  • Merchant Centerben termék attribútumok optimalizálása (terméknév, kategória, leírás) és hiányzó releváns adatok megadása (pl.: szín, méret stb.)