Árak
Hirdetéskezelés árak
Egyszeri kampánybeállítási díj
Egy jól átgondolt és felépített kampánystruktúra nagyon sokat számít a kampányok későbbi sikerességében.
Ha rosszak az alapok, akkor arra nehéz és költséges építkezni.
Ha úgy döntesz, hogy megbízol a kampányok felépítésével és kezelésével, akkor alaposan megismerem a vállalkozásod, megbeszéljük a céljaidat és ehhez mérten, a hirdetési lehetőségeket.
Meghatározzuk, hogy milyen célok elérését fogjuk mérni (konverziómérés), milyen konverzióköltség célt / megtérülési célt kellene elérni és mekkora költségkeretből.
Ezután kialakítom a kampánystratégiát, beállítom a méréseket, felépítem a kampányokat és ha mindennel kész vagyok, akkor átküldöm a kampánytervet átnézésre.
Ha esetleg szeretnél a hirdetési szövegben vagy kulcsszavakban valamilyen módosítást, akkor azokat még megcsinálom és utána elindítom a kampányokat.
Az, hogy ez a folyamat mennyi időt és munkát igényel az induló költségkeret nagyságától, hirdetni kívánt termékek/szolgáltatások számától, indítani kívánt kampánytípusoktól, hirdetési platformok számától és egyéb tényezőktől függ.
Az alábbi táblázatban látható, hogy pontosan miket tartalmaz a setup díj és milyen összegtől indul.
Ami fontos, hogy ha Google Ads és Meta kampány setup-ot is kérsz, akkor 20% multi platform kedvezményt adok a második hirdetési platform setup díjából.
Ha pontos összeget szeretnél tudni, akkor kérj személyre szabott, egyedi árajánlatot!
Google Ads Kampány setup
- Célok és stratégia megbeszélése kb. 1 órás meeting során
- Hirdetési fiók létrehozás (ha még nincs) és admin jogosultság megadása
- Korábbi kampányok eredményeinek elemzése (ha volt)
- Konkurensek hirdetéseinek elemzése
- Konverziómérés beállítása
- Merchant Center fiók beállítása (webshop esetén)
- Kulcsszókutatás
- Kizáró kulcsszavak kutatása
- Hirdetési stratégia megtervezése
- Kampány(ok) létrehozása
-
Releváns bővítmények felvétele (min. 4)
hely, hívás, webhelylink, stuktúrált kódrészlet, kép
- Hirdetési szövegek megírása
- Hirdetéshez képek létrehozása
- A/B teszt előkészítése
- Remarketing közönségek létrehozása
- Kampányterv küldése jóváhagyásra
- Igény szerint módosítások elvégzése
- Kampány(ok) indítása
Meta Kampány setup
- Célok és stratégia megbeszélése kb. 1 órás meeting során
- Korábbi kampányok eredményeinek elemzése (ha volt)
- Konkurensek hirdetéseinek elemzése
- Konverziómérés beállítása
- Terméksorozatok létrehozása (webshop esetén)
- Célközönség meghatározása
- Célzás megtervezése
- Hirdetési stratégia megtervezése
- Kampány(ok) létrehozása Facebook és Instagram hirdetéshez
- Hirdetési szövegek megírása
- Hirdetéshez képek létrehozása
- A/B teszt előkészítése
- Remarketing közönségek létrehozása
- Kampányterv küldése jóváhagyásra
- Igény szerint módosítások elvégzése
- Kampány(ok) indítása
Google Ads és Meta Setup
- 20% multi-platform kedvezmény az alacsonyabb setup díjból
- Minden, ami a Google Ads és Meta kampány setup részben benne van
Havi kampánykezelési díj
A kampányok indítását követően nem lehet hátradőlni és azt gondolni, hogy innentől kezdve ez „le van tudva” és futószalagon jönnek majd az érdeklődők/vásárlók.
A kampányokat felügyelni kell, hogy minden rendben fut-e. Előfordulhat pl.: valamilyen irányelvsértés miatt hirdetéselutasítás. Ilyenkor módosítani kell a hirdetési szövegen, de az is lehet, hogy csak valamilyen téves indok miatt utasították el a hirdetést és ilyenkor felülvizsgálatot kell kérni.
Egy kezdetben jól beállított és jól teljesítő kampány is idővel rossz eredményeket hozhat.
Ennek okai lehetnek az alábbiak:
- versenytársak magasabb licitekkel jobb pozíciókba kerülnek
- új versenytársak jelennek meg, nő a hirdetési verseny
- jobb hirdetéseket készítenek a konkurensek és elviszik a látogatókat
- szezonális változások miatt már nem optimálisak a korábbi beállítások
Ezekre folyamatosan reagálni kell és elvégezni a megfelelő módosításokat.
Ezen kívül a vállalkozáson belül is vannak változások, amik miatt a kampányokon is módosítani szükséges.
Ilyen lehet pl.: új termékek/szolgáltatások, új promóciók, szezonális ajánlatok.
Ahhoz, hogy a kampányok folyamatosan jó eredményeket illetve egyre jobb eredményeket tudjanak hozni, elengedhetetlen a teljesítmény rendszeres elemzése, optimalizálás és tesztelés.
A havi kampánykezelés során naponta felügyelem a kampányokat, hogy minden rendben fut-e és heti rendszerességgel optimalizálom a beállításokat, hogy a lehető legjobb teljesítményt érjék el.
A havi hirdetéskezelés díja, csakúgy mint a setup díj, sok tényezőtől függ, ezért minden esetben egyedi ajánlatot adok.
Ha Google Ads és Meta hirdetéskezelést is kéred, akkor 20% multi-platform kedvezményt tudok adni a második (alacsonyabb költésű) platformra.
Ami még fontos, hogy minden esetben úgy alakítom ki az árakat, hogy a költés növekedésével a kampánykezelési díj aránya csökken a hirdetési költségekhez képest.
Az alábbi táblázatban látható, hogy miket tartalmaz a havi kampánykezelés és milyen összegtől indul.
Single Platform
min. havi 50 000 Ft hirdetési költség kezelése
- Kampánykezelés 1 hirdetési platformon (Google Ads vagy Meta)
- Kampánykezelés 2 hirdetési platformon (Google Ads és Meta)
-
Napi kampányfelügyelet
költségkeret kontroll, teljesítményfigyelés, anomália észlelés
-
Hibaelhárítás 24 órán belül
elutasított hirdetések javítása/fellebbezése
-
Kampányok optimalizálása hetente
ártábla alatt részletezve
-
A/B tesztelés
hirdetési szöveg, kép, ajánlattétel tesztelése
-
Új kampány(ok)/hirdetés(ek) indítás(a)
új termékkör/szolgáltatás, promóció, új kampánytípus
- Online elérhető report, valós idejű adatokkal (Looker Studio)
-
Konzultáció/tanácsadás
előző havi eredmények átbeszélése, aktuális havi tervek, kérdésekre válasz, általános marketing tanácsadás
- 20% kedvezmény a 2. (alacsonyabb költésű) platform kampánykezelési díjából
Multi Platform
min. havi 100 000 Ft hirdetési költség kezelése
- Kampánykezelés 1 hirdetési platformon (Google Ads vagy Meta)
- Kampánykezelés 2 hirdetési platformon (Google Ads és Meta)
-
Napi kampányfelügyelet
költségkeret kontroll, teljesítményfigyelés, anomália észlelés
-
Hibaelhárítás 24 órán belül
elutasított hirdetések javítása/fellebbezése
-
Kampányok optimalizálása hetente
ártábla alatt részletezve
-
A/B tesztelés
hirdetési szöveg, kép, ajánlattétel tesztelése
-
Új kampány(ok)/hirdetés(ek) indítás(a)
új termékkör/szolgáltatás, promóció, új kampánytípus
- Online elérhető report, valós idejű adatokkal (Looker Studio)
-
Konzultáció/tanácsadás
előző havi eredmények átbeszélése, aktuális havi tervek, kérdésekre válasz, általános marketing tanácsadás
- 20% kedvezmény a 2. (alacsonyabb költésű) platform kampánykezelési díjából
Mi történik a heti optimalizálás során?
A heti optimalizálás során elemzem a kampányok teljesítményt és olyan módosításokat végzek, amivel igyekszem növelni a hirdetésekre fordított költségek megtérülését. Ez konkrétan az alábbiakat jelenti:
- Ajánlattételi stratégiák beállítása/módosítása, hogy a lehető legtöbb eredményt érjék el a kampányok a rendelkezésre álló költségkeretből
- Költségkeret optimális elosztása a kampányok között
- Keresési kifejezések átnézése és kizáró kulcsszavak felvétele
- Megjelenítési helyek átnézése és kizárások felvétele
- Kulcsszavak minőségi mutatójának javítása (hirdetési szöveg és/vagy céloldal módosítása)
- Hirdetési szövegek, képek, ajánlattétel A/B tesztelése
- Rosszul teljesítő kulcsszavak/célközönségek leállítása
- Új kulcsszavak, célközönségek keresése és tesztelése
- Eszközök (mobil, asztali gép, tablet), helyek, közönségek teljesítményének vizsgálata, ajánlatkorrekciók beállítása (pozitív vagy negatív irányba)
- Ha intelligens ajánlattétel miatt nincs lehetőség ajánlatkorrekcióra, akkor eszköz, közönség stb. kizárása vagy külön kampányba szervezés, a jobb kontrollálhatóság érdekében
Webshop esetén továbbá az alábbiak:
- Shoppingban rosszul teljesítő termékek azonosítása, optimalizálása, elkülönítése és végül ha nincs más lehetőség, akkor kizárása a hirdetésekből
- Merchant Centerben termék attribútumok optimalizálása (terméknév, kategória, leírás) és hiányzó releváns adatok megadása (pl.: szín, méret stb.)